Onze contact center vergroot uw klandizie

31 oktober 2017

Posted in Helpdesk en Servicedesk

Voor elk groot bedrijf is het van groot belang dat u bereikbaar bent. We hebben het dan niet alleen maar over de openingstijden van uw filiaal of van uw bedrijf, maar ook over de service achteraf en in het weekend. Grote bedrijven zijn vrijwel dagelijks bereikbaar dankzij een contact center. Een contact center is een groot kantoor waar tientallen, soms wel honderden medewerkers dagelijks de telefoongesprekken van uw klanten, van geïnteresseerden en zakenrelaties afhandelen. U kunt een contact center laten opzetten door ons. Wie wij zijn? Kijkt u maar eens op challengecenter.eu. U wilt medewerkers waar u van op aan kunt, die de stof kennen en die iedere vraag of kwestie van de klant naar tevredenheid kunnen afwikkelen. En dat is waar wij om de hoek kijken wat we hebben klantgerichtheid en transparantie hoog in het vaandel staan. Klinkt u dit allemaal als muziek in de oren? Dan zult u het wellicht prettig vinden om te horen dat we u niet enkel kunnen helpen bij het opzetten van een contact center, maar dat we ook onderzoek kunnen doen naar de wensen bij de klant. Want wij kunnen vanuit dit kantoor ook mensen gaan opbellen. Zo zijn er twee handige manieren om uw klanten bij te staan: ze kunnen ons opbellen om al hun prangende vragen te stellen. En wij kunnen hen bellen om er achter te komen hoe ze uw bedrijf, dienst of product beleven.

Dit telemarketingbureau onderzoekt diverse aspecten

Naast het feit dat we u aldus kunnen helpen met uw contact center kunt u tevens bij ons terecht voor het opzetten van een telemarketingbureau. Bij een telemarketingbureau bellen we dus mensen in uw omgeving op.

  • We kunnen als telemarketingbureau voor u aan de slag om uw huidige klanten vragen te stellen over de diensten die ze van u ontvangen. Wat kan er verbeterd worden? Of wilt u hen een abonnement geven tegen lage prijzen? Al deze informatie verwerken we tot een handige eindrapportage waarmee u uw winst kunt verhogen.
  • Ook kunnen we op zoek gaan naar nieuwe klanten voor uw bedrijf. Het telemarketingbureau gaat dan mensen binnen uw reikwijdte bellen. Werkt u landelijk? Dan stellen we een plan van aanpak op en gaan we op zoek naar wijken of steden waar de meeste potentie is. Maar het kan ook een stuk kleinschaliger. Zo is er voor ieder wat wils.
  • En naast deze opties kunt u er voor kiezen om een cal center binnen uw bedrijf te implementeren. Erg handig als uw eigen klantenservice de vragen en klachten van uw huidige klanten nauwelijks nog aan kan.

Wij bieden u de mogelijkheid om als telemarketingbureau met onze eigen medewerkers voor u aan het werk te gaan. Gaat het enkel om een contact center waar u sporadisch gebruik van wilt maken? Dan faciliteren wij deze mogelijkheid vast en zeker ook bij u in de buurt. Dat bespaart u letterlijk heel wat fysieke ruimte en u kunt uw eigen personeel blijven gebruiken. Kunt u overigens wel wat extra mensen gebruiken? Dan is dat in overleg absoluut een optie!

Zorg voor een betere bereikbaarheid

Hopelijk bent u er nu ook van overtuigd dat er niets boven gedegen communicatie gaat. Of het nu om het zogenaamde inbound of outbound bellen gaat, wij zijn van alle markten thuis. Neemt u bij vragen daarom gelijk even contact met ons op. Dan krijgt u direct een eerste impressie van onze diensten. Mail of bel met één van onze drie vestigingen of het hoofdkantoor in Uden. U vindt ons in Zwolle, Tilburg en Den Bosch, dus voor ieder bedrijf zijn we snel te bereiken.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn