Neem snel en gemakkelijk contact op met de klantenservice van Zilveren Kruis

1 oktober 2016

Posted in Helpdesk en Servicedesk

Elk jaar komen er weer nieuwe zorgverzekeraars bij die claimen beter en goedkoper te zijn dan alle anderen. Sommige zijn meer bescheiden en richten zich op specifieke doelgroep en claimen vervolgens dat ze voor die doelgroep de beste zorgverzekeraar zijn. De ene zorgverzekeraar speelt de kaart van kwaliteit en de andere speelt de financiële kaart en claimt simpelweg de goedkoopste te zijn. Als consument is het al lastig genoeg met de zorgverzekeraars die er zijn, dus op het moment dat er weer nieuwe zorgverzekeraars bijkomen, dan wordt de keuze natuurlijk niet makkelijker gemaakt. Mensen zijn blij als ze meerdere opties hebben waar ze uit kunnen kiezen, maar zodra er teveel opties zijn en de zaken onoverzichtelijk worden, dan slaat die blijdschap om in frustratie. Het is dan ook niet voor niets dat je speciale websites kunt vinden waar de verschillende zorgverzekeraars met elkaar worden vergeleken. Consumenten zien hier direct in een overzicht welke de goedkoopste is en wat er vergoed wordt. Dat is mooi als eerste optie om het koren van het kaf te scheiden, maar uiteindelijk wil je natuurlijk meer informatie. Stel dat je uitkomt bij de zorgverzekeraar Zilveren Kruis via een vergelijkingswebsite, dan wil je daarna natuurlijk meer gedetailleerde informatie. Dit vind je niet op de vergelijkingssite. Het eerste wat je kunt doen is het bezoeken van de website van Zilveren Kruis. Maar ook daar zal je niet alles kunnen vinden. Ten eerste omdat je misschien tijdens het zoeken informatie over het hoofd ziet en ten tweede omdat een website natuurlijk altijd de eigen diensten promoot. Daarom is het vaak handiger, sneller en gemakkelijker om gewoon direct te bellen met de klantenservice van Zilveren kruis. Dan kun je direct gericht je vragen stellen en de medewerkers van de klantenservice van Zilveren Kruis zijn er natuurlijk vooral om je te helpen bij het maken van de juiste keuze en niet om Zilveren Kruis te promoten. Dus heb je vragen en wil je precies weten hoe de spreekwoordelijke vork in de steel zit, bel dan gewoonweg met de klantenservice van Zilveren Kruis.

Vind alle contactdetails van de klantenservice van Zilveren Kruis via deklantenservice.nl

Op de website van Zilveren Kruis kun je ongetwijfeld een telefoonnummer vinden waarmee je Zilveren Kruis kunt bereiken. Maar het beperkt zicht vaak tot één telefoonnummer en je moet eerst de site goed doorzoeken voordat je de knop met contactdetails vindt. Het is daarom sneller om gewoon de contactdetails van de klantenservice van Zilveren Kruis op te vragen via deklantenservice.nl. Deze site heeft één hoofdpagina met in het centrum een zoekmachine. Hier kun je dan direct ‘Zilveren Kruis’ intypen en vervolgens krijg je op wederom één pagina met een overzicht te zien van alle contactdetails. In het geval van Zilveren kruis vind je twee verschillende telefoonnummers. Een voor bestaande klanten en een voor mensen die klant willen worden. Dit onderscheid zal je niet op de website zelf vinden. Wat je ook op de site van deklantenservice.nl aantreft is een transcript van het keuzemenu dat je te horen krijgt als je belt. Als je dit van te voren goed doorneemt, dan weet je precies welke cijfers je moet in toetsen zonder dat je het hele keuzemenu hoeft af te spelen.

Overige contactmethodes

Als je niet wilt bellen dan kun je ook op andere manieren contact opnemen met de klantenservice van Zilveren kruis. Zo kun je bijvoorbeeld gemakkelijk in contact komen met de klantenservice van Zilveren kruis via:

  • De chat
  • E-mail
  • De post
  • Social media

Dus of je nou wilt bellen of liever een uitbereide brief schrijft, het is allemaal mogelijk met de klantenservice van Zilveren Kruis.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn